کتابخانه های عمومی شهرستان رزن

کتابخانه های عمومی شهرستان رزن

کتاب وکتابخوانی در شهرستان رزن

 

 به گزارش ستاد اطلاع‌رساني كتابخانه‌هاي عمومي استان همدان، علي‌اصغر توكلي‌تبار با اشاره به نقش كتابخواني در ارتقاي فرهنگ عمومي اظهار داشت: كتابخانه ها درجوامع مختلف به عنوان بانك اطلاعات دانش و انديشه  به شمار مي روند و مرجعي  مطمئن و دردسترس براي مطالعه و پيشرفت محسوب مي‌شوند.   عنوان كرد: كتابدار به عنوان مشاوري امين با در دست داشتن اين ميراث عظيم مي‌تواند به ياري مردم خواهان پيشرفت واعتلاي فرهنگي شتافته و با اشاعه دانش آنان را دراين مسير همراهي كند.

رئيس كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان رزن يكي ديگر از نقش‌هاي كتابخانه در توسعه فرهنگي را به روز بودن دانش وفناوري در آن دانست و گفت: بر اين اساس نيز علم در دانشگاهها توليد مي شود و دركتابخانه پرورش مي‌يابد و درجامعه به بار مي‌نشيند.

 

 

وي با بيان اينكه اقشار مختلف مردمي خواهان آن هستند كه همگام با پيشرفت‌ها حركت كنند، تصريح كرد: وظيفه كتابخانه‌ها اين است كه با گردآوري منابعي متناسب با اينگونه نيازها سعي در ايجاد تعادل انديشه و دانايي درجامعه كنند.

توكلي‌تبار يادآور شد: شهرستان رزن با داشتن 5 باب كتابخانه با تجهيزات به روز اعم از اينترنت پرسرعت و كتب چاپ جديد و امكانات سخت افزاري گامي ارزشمند در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اعتلاي فرهنگ مطالعه و كتابخواني برداشته است.

 

 

 

 

وي در پايان سخنانش تصريح كرد: كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان رزن داراي  نيروهاي ارزشي و تحصيلكرده است كه با راه‌اندازي3 باب كتابخانه عمومي  در روستاهاي اين شهرستان كه درآينده تكميل و در خدمت  مردم شهيدپرور قرار خواهد گرفت، گامي ديگر در راستاي فرهنگ كتابخواني درمناطق محروم بر داشته مي‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد گلزار-اصغر توکلی- رضا فرخی ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , razan.lib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com